Warszawa, 6 września 2017 r.Beckers: jak urządzić wspólne gniazdko na nowy początek Zamieszkanie z ukochaną osobą to dla związku bardzo ważny moment. Z jednej strony wypełniony jest mnóstwem pozytywnych emocji, ale z drugi
Informacja prasowa15/01/2020Excel króluje w zarządzaniu informacją o produktach, systemy PIM stosowane sporadycznieJak polscy producenci zarządzają informacją produktową?Polscy producenci najczęściej zarządzają informac
WyRÓŻnij wnętrze na Święta– pomysły na różowe dekoracje świąteczneTradycyjne świąteczne kolory to czerwień, złoto i zieleń. Tak jest „od zawsze” (to zestawienie jest wręcz jednym z symboli Bożego Narodzenia),
Komfortowy podjazd. O czym warto pomyśleć przy jego budowie?Podjazd powinien był trwały, bezpieczny i pasować stylistycznie do wyglądu zewnętrznego domu. Oprócz funkcjonalności należy pamiętać też o jego walorze estetyczn
Internet rzeczy (ang. Internet of Things, IoT) jest dziś jednym z najbardziej narażonych na cyberzagrożenia obszarów. Każde urządzenie, które łączy się z siecią, może być potencjalnym celem ataku. Odpowiedniej ochrony wyma
Informacja prasowa19/09/2019Domeny.pl: strony z certyfikatem EV prawie nigdy nie są wykorzystywane do kradzieży danychCertyfikat EV – prosty sposób na ograniczenie phishingu Według raportu WebRoot codzien
Czerń nadaje wystrojowi wnętrz elegancji, siły i charakteru. Mimo to, w niewielkich pomieszczeniach decydują się na nią tylko najodważniejsi. Nic dziwnego –choć zastosowanie tego koloru może przynieść w łazience niesamowi
Zgodnie z najnowszymi standardami w zakresie wystroju łazienki, strefa umywalkowa stanowi nie tylko najczęściej użytkowaną część pomieszczenia, ale także jego wizytówkę i centralny punkt. Odpowiedzią KFA na te potrzeby są
30 stycznia 2020 r.Naukowcy z UW przedstawili ekonomiczną i ekologiczną alternatywę dla gospodarki ściekowej na terenach wiejskichWedług danych GUS 45% mieszkańców wsi nadal nie jest objętych systemem kanalizacji. Co dzieje s
Social commerce – nowe pole rywalizacji e-sklepów Warszawa, 23 lutego 2021 – Dwie godzinny dziennie – tyle w mediach społecznościowych spędza średnio polski internauta. Firmy mają więc sporo czasu na przekonanie go do zak